4
دی

نمایشگاه کتاب

 برای فرهنگ سازی بهتر با برپایی نمایشگاه کتاب در مدرسه، دانش آموزان را به سوی کتابخوانی سوق دهیم.

به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاهی به همین مناسبت در آموزشگاه عدل برقرار گردید.این نمایشگاه با استقبال خوبی از جانب دانش آموزان به همراه بود.


free b2evolution skin
25
مهر

انتخاب زیبای 18 بانو

 

برای نگه داشتن زندگی ام همیشه تلاش می کردم، اما هیچ وقت تلاش نکردم تا خودم را تغییر دهم و خوب زندگی کنم. گویا هیچ وقت توانایی مقابله با مشکلات را نداشتم. نداشتن اعتماد به نفس و روحیه ضعیفی که داشتم باعث شده بود که فکر کنم مورد تنفر دیگران هستم و کسی به من علاقه ای ندارد. چقـدر خـوب است هرکس هر احساسی دارد، به طرف مقابلش بگوید. کسی به من ابراز احساسات نمیکرد؛ در حالی کـه مـن دوسـت داشتم از طرف دیگران تأیید شوم. دوست داشتم دیگران به من بگویند تو خیلی خوبی تو از همه بهتری خیلی خوشگلی و از اینگونه حرف ها که بسیاری از خانمها دوست دارند بشنوند، اما من گویی بیش از همه به این تأیید و تحسینها احتیاج داشتم. هر زنی نیاز دارد دیده شود، اما روشی که من انتخاب کرده بودم، روش خوبی نبود و همیشه مورد نقد قرار میگرفتم. دیگران هر نظری درباره من می دادند، غیر از تأیید. تصور میکردم دیگران دوست دارند به من زخم زبان بزنند. هر کاری میکردم بهتر دیده شوم، برعکس می شد و بدتر از قبل دیده میشدم گاهی با خودم میگفتم: «دیگران که وضع ظاهری شان از من بدتر است؛ پس چرا کسی درباره آنها چیزی نمی گوید؟». در واقع من در کانون دید منفی دیگران قرار گرفته بودم و همه نسبت به من حساس شده بودند. وقتی گناه کوچکی مرتکب میشدم اگر چه میدانستم اشتباه کرده ام؛ اما……

ادامه داستان را در مجموعه «داستان 18 بانو»مطالعه کنید.

این مجموعه روایت شگرف از زندگی بانوانی است که روزی بر سر دو راهی سخت دست به انتخابی زیبا زدند و تصمیم گرفتند که مسیر زندگی­ شان را تغییر دهند و فصل تازه­ای را با سیمایی جدید و سیرتی خدایی در زندگی خود آغاز نمایند.

این روایت­ها که با انگیزه­ حرکت از مسیر ناراستی‌ها به سوی هدایت همراه است،گویای آن است که تا منزل حضرت دوست راهی نیست.

برای دانلود کتاب اینجا را کلیک کنید.


free b2evolution skin