8
اسفند

زنگ انتخابات

رای دادن یکی از بهترین و کارآمدترین روش ها برای بیان مطالبات و خواسته هاست، اگر تغییراتی در کشور ایجاد شود،قشر جوان ذی‌نفع هستند و ثانیا خودِ جوانان هستند که باید تغییرات را ایجاد کنند، پس درک و دخالت در فضای سیاسی کشور، یک لازمه برای نسل جوان است‌.

در همین راستا دانش آموزان آموزشگاه عدل در جشن رای اولی ها که در تالار شهرداری دولت آباد برخوار برگزار شد شرکت کردند و با حضور در انتخابات اولین مشارکت سیاسی خود را تجربه کردند.


free b2evolution skin
29
بهمن

جشن ستارگان

 

 

 

 

 

 

 

 

استقبال از اعیاد ماه رجب و شعبان با برپایی جشن به همت دانش آموزان و کادر مدرسه آموزشگاه دخترانه عدل


free b2evolution skin
22
بهمن

راهپیمایی 22 بهمن

 

 

 

 

 

 

 

دانش آموزان آموزشگاه دخترانه عدل همراه با دبیران و کادر مدرسه در راهپیمایی روز22  بهمن همراه با همه ایرانیان شرکت کردند و با حضورشان مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

 


free b2evolution skin
11
بهمن

زنگ انقلاب

زنگ امید بخش انقلاب اسلامی روز چهارشنبه  11 بهمن همزمان با سراسر کشور با حضور پرنشاط دانش آموزان در آموزشگاه عدل نواخته شد.


free b2evolution skin
10
بهمن

نمایشگاه فرهنگ و هنر

در آستانه جشن‌ ایام الله دهه مبارک فجر از ۷ تا ۱۲ بهمن، خلق هفته ای پر از خلاقیت های فرهنگی و هنری در آموزشگاه عدل برپا شد هدف ما از برگزاری این رویداد این است که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، مدرسه قله و کار پرورشی در مدارس جذاب باشد؛ دراین هفته به دنبال کنشگری و اثرگذاری فعالیت دانش آموزان هستیم.


free b2evolution skin