29
بهمن

جشن ستارگان

 

 

 

 

 

 

 

 

استقبال از اعیاد ماه رجب و شعبان با برپایی جشن به همت دانش آموزان و کادر مدرسه آموزشگاه دخترانه عدل


free b2evolution skin
22
بهمن

راهپیمایی 22 بهمن

 

 

 

 

 

 

 

دانش آموزان آموزشگاه دخترانه عدل همراه با دبیران و کادر مدرسه در راهپیمایی روز22  بهمن همراه با همه ایرانیان شرکت کردند و با حضورشان مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

 


free b2evolution skin
10
بهمن

نمایشگاه فرهنگ و هنر

در آستانه جشن‌ ایام الله دهه مبارک فجر از ۷ تا ۱۲ بهمن، خلق هفته ای پر از خلاقیت های فرهنگی و هنری در آموزشگاه عدل برپا شد هدف ما از برگزاری این رویداد این است که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، مدرسه قله و کار پرورشی در مدارس جذاب باشد؛ دراین هفته به دنبال کنشگری و اثرگذاری فعالیت دانش آموزان هستیم.


free b2evolution skin
6
دی

سالروز مادر ادب حضرت ام البنین

آیت الله سید محمود شاهرودی:

 من در مشکلات و حوائج برای حضرت ام البنین سلام الله علیها صد مرتبه صلوات می فرستم و حاجت میگیرم.

به مناسبت وفات حضرت ام ‎البنین سلام الله علیها مراسم سوگواری این بانوی والامقام چهار شنبه 6 دی ماه درحیاط آموزشگاه  با مختصری پذیرایی و پخش کلیپ های صوتی برگزار گردید.


free b2evolution skin
6
دی

الگوی عشق و ارادت به امام زمان

در تاریخ نقل شده است كه حضرت ام البنین چهار پسر داشتند كه همگی آنان وقف امام زمان خود بودند.
وقتی پسران حضرت ام البنین راهی كربلا می شوند، بطور طبیعی یک مادر باید درخواست كند كه یكی از آنها كنارش بماند، اما ایشان چهار فرزند خود را راهی كربلا كردند و شاید اگر دختری هم داشتند، راهی این سفر می كردند تا همراه حضرت زینب كبری باشد، یعنی آنچه داشتند را وقف امام زمان خود كردند.

🔸بعد از حادثه عاشورا زمانی كه بشیر وارد مدینه شد، حضرت ام البنین سراغ هیچكدام از فرزندانش را نگرفت و فقط از حال امام حسین جویا شد.
ایشان زمانی كه خبر شهادت امام حسین را شنید، فرمود: « جگرم سوخت» یعنی با شهادت فرزند نمی سوزد بلكه با شهادت امام زمان خود می سوزد.

🔸ایشان دست پسر 4 ساله حضرت عباس را می گرفتند و هر روز به قبرستان بقیع می آمدند و روضه و مرثیه می خواندند تا واقعه كربلا فراموش نشود و ایشان را می توان، اول روضه خوان عاشورا دانست.

حضرت ام البنین بهترین الگو برای تربیت فرزند هستند و یك مادر باید شاخصه های تربیتی ایشان را به كار بندد و بررسی كند ایشان چگونه فرزند خود را تربیت كردند كه تمامی آنها فدایی امام زمان خود شدند و هیچكدام عقب نشینی نكردند.


free b2evolution skin