24
بهمن

تجزیه و تحلیل امتحانات نوبت اول

امتحان وسیله‌ای برای تصمیم‌گیری بهتر در مراحل مختلف تدریس و شناساندن هدف‌های تدریس به دانش‌آموزان است. امتحان راهی برای بهبود و اصلاح روش تدریس است و افزون بر آن تجزیه و تحلیل نتایج امتحان به معلم فرصت می‌دهد که درصدد اصلاح و بهبود روش تدریس خود برآید و آن را با نیازها و استعدادهای دانش‌آموزان هماهنگ سازد.
نتایج امتحان معلم را متوجه نقاط قوت و ضعف دانش آموزان می‌کند و اینکه دانش‌آموزان چه مطالبی را فرا‌نگرفته‌اند و چگونه می‌توان آنان را برای جبران کمبودها یاری کرد.

در این راستا جلسه شورای دبیران با موضوع تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات نوبت اول تشکیل و نقاط ضعف،نقاط قوت و راهکارهایی جهت بهبود کیفیت و کمیت در امر آموزش بررسی گردید.

امید است باشناخت هرچه بیشتر عوامل تاثیرگذار در فرآیند یادگیری و تقویت آنها ، کنترل و حذف عوامل بازدارنده در فرآیند یاددهی و یادگیری و توجه بیشتر به دانش آموزانی که دارای بیشترین افت تحصیلی می باشند شاهد بهبود وضعیت درسی دانش آموزان باشیم.


free b2evolution skin
16
بهمن

اجری طرح نظارت همتا

برنامه نظارت همتا فرایندی مدرسه محور است که در آن مدیر مدرسه بازدیدهای مستمری را از سایر مدارس  با هدف ارتقای صلاحیت ها و قابلیت های حرفه ای، تعدیل و اصلاح فرایندهای ناکارآمد و کم بهره در فرایند اداره مدرسه و انتقال تجربیات و روش های مدیریتی خود انجام میدهد.
نتایج این بازدید ها به منظوررفع چالش های موجود در مدارس با سایر مدیران مدارس به اشتراک گذاشته می شود و تبادل تجربه انجام می شود.

به همین منظور جهت اجرای طرح نظارت همتا مدیریت آموزشگاه عدل سرکار خانم طاهری  و سرگروه گروه معاونین آموزشی سرکار خانم رنجبر به منظور هم افزایی و انتقال تجارب از مدارس امام سجاد  و امام رضا  ودبیرستان رحمت منطقه برخوار بازدید کردند.


free b2evolution skin
11
بهمن

زنگ انقلاب

زنگ امید بخش انقلاب اسلامی روز چهارشنبه  11 بهمن همزمان با سراسر کشور با حضور پرنشاط دانش آموزان در آموزشگاه عدل نواخته شد.


free b2evolution skin
19
دی

برگزاری جلسات قطبی

    

جلسات قطبی اداره آموزش و پروش منطقه برخوار با حضور جناب آقای نریمانی سرگروه گروه های آموزشی و سر گروه های آموزشی دروس رشته ادبیات و علوم انسانی و دبیران محترمه به منظور هم افزایی و تبادل نظر و ارائه تجربیات و نظرات و پیشنهادات  در تاریخ 19 دی ماه 1402 در آموزشگاه عدل برگزار گردید.


free b2evolution skin
20
آذر

جلسه شورای دبیران

روز شنبه 13 آبان ماه 1402  جلسه شورای دبیران برگزار گردید. جلسه با صلوات بر محمد صلی الله علیه و آله و خاندان مطهرش آغاز و سپس سرکار خانم طاهری با همکاری معاونت آموزش سرکار خانم رنجبر ضمن عرض خیر مقدم، پیرامون موارد ذیل با همکاران گفتگو نمودند:

  • بررسی وضعیت آموزشی دانش آموزان و شناسایی دانش آموزان ضعیف 
  • کنترل ورود و خروج دانش آموزان
  • تحلیل نتایج آزمون آغازین
  • اهتمام ویژه به پرسش های کلاسی و آزمون ها
  • ارائه کارنامه ماهانه به اولیا
  • پیگیری اجرای طرح همیار معلم
  • فعال نمودن کتابخانه آموزشگاه
  • ارائه مدیریت آموزشگاه و معاون آموزش

 


free b2evolution skin